Vodič za kupovinu parfema

Svaki put kad odemo u parfimeriju pred nama je veliki izbor mirisa. Mnogi ne znaju koji im odgovara, kakav da traže, šta da gledaju na pakovanju i slično. U zavisnosti od budžeta i ličnog izbora, parfem se može izabrati uz pomoć nekoliko kategorija:

– Perfume (ili Parfum): Bočica na kojoj ovo piše sadrži najveću koncentraciju mirisa i cijena mu može biti jako visoka. Mala količina traje dosta dugo vremena.

chanel-no-5-parfum

– Eau de Parfum: Ovaj tip je 2. po redu kada je u pitanju jačina i izdržljivost. On je, inače, najpopularniji izbor mnogih.

– Eau de Toilette: Ovaj tip je takođe jako popularan. EDT je treći po snazi i jeftiniji je od EDP, ali traje dosta kraće.

– Eau de Cologne: Bočica EDC sadrži najmanju koncentraciju parfema. Ovo je najjeftinija verzija i izlapi za kratko vrijeme.

Mnogi vole i parfemisana ulja. Prije su ona bila nezgrapna za nositi, ali danas imaju pakovanja koja su lako prenosiva i koja se neće proliti ili slomiti. Prilikom kupovine osim ovih kategorija potrebno je gledati i mirisne note.  Mirisne note su arome različitih sastojaka sadržanih u parfemima, i oni su razdvojene u 3 sloja. Visoke note se osjete prve i ne traju dugo, srednje note takođe ne traju dugo, a zadnje note se osjete najduže i daju karakter parfemu. Ukoliko se osobi ne sviđa određeni sastojak uvijek može provjeriti da li ga parfem sadrži.

Parfemi dolaze i u različitim mirisnim kategorijama koje uključuju cvjetni, citrusni, drveni, miris kože, orijentalni i vodeni. Žene često koriste nekoliko kategorija pa prilikom kupovine potrebno je znati u koju kategoriju spada parfem. Kupovina testera može biti odličan način da se jedan parfem proba, bez trošenja novca.

Neki parfemi imaju posebnu težinu od drugih. Laki i svježi parfemi su dobri za dnevne varijante i za vrijeme ljetnih mjeseci, dok su drugi više odgovarajući za večernje izlaske i posebne prilike. Lični izbor se stalno mijenja, pa i ono što se nosilo jedan dan već drugi dan neće biti privlačno.

Kako je izbor parfema jako širok, ponekad se može na internetu kupiti i dosta jeftinije parfem koji je skuplji u zvaničnim parfimerijama.